loading...
دهکده نور
صحرا بازدید : 168 شنبه 28 فروردین 1389 نظرات (0)

اس ام اس مذهبی

 

کار گل زار شود گر تو به گلزار آیی ،نرخ یوسف شکند گر تو به بازار آیی

 

به کعبه گفتم تو از خاکی من از خاک چرا باید به دور تو بگردم،نداآمد تو با پاآمدی باید بگردی برو با دل بیا تا من بگردم.

 

خلق میدانند که در بهداری قرب حسین    دردها را حضرت عباس درمان میکند

 

ای یوسف گمگشته ی زهرا بازا،آرام دل شکسته ی ما بازا،یا از کرم خویش عطا کن صبری ،بر منتظران امتت یا با زا

به حق ساقی کوثر وجودت بی بلا باشد دو دستت را علی گیرد نگهدارت خدا باشد

 

پرسیدند بهشت خواهی یا جهنم گفتم جهنم است بهشت بدون دوست

 

تو که آهسته می خوانی قنو ت گریه هایت را میان ربنای سبز دستانت دعایم کن

 

گفتم که خدا مرا حیاتی بفرست طوفان زده ام راه نجاتی بفرست ،فرمود که با زمزمه ی یا مهدی نذر گل نرگس صلواتی بفرست

 

 بیت زهرا روشن از انوار حی کبریاست،سر زده ماهی که خود زیبایی ماه خداست

 

میان سجده ی سبز سحر گاهان اگر بر خاطرت رد شد خیال من دعایم کن

 

اگر باران چشمانت فرو ریخت ،کویر قلب ما را هم دعا کن

 

با خداباش و پادشاهی کن ،بی خدا باش و هرچه خواهی کن.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام صحرا هستم فارغ التحصیل رشته مدیرت آموزشی به وب خودتون خوش اومدین. به حق ساقی کوثر وجودت بی بلا باشد دو دستت را علی گیرد نگهدارت خ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 2,958
  • کدهای اختصاصی